KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Heidi Billkvam - 2 januari 2010 19:18

    

Ja,Deilig "kjärlighetsbilde av Emma og meg:)

 

Lengter til sommeren med vallning:)

 

 

Og Logoen til bloggen er laget av min datter Mie,som har brukt et bilde,som Ulfs datter Martina har tatt:)

 

Snakk om familie-samarbeid:)

 

-----------------------------------

 

NYTT ÅR

 

NYE MULIGHETER  

 

Ja,hva skal man gjöre dette året,da??

 

Jo,som dere ser av smileys over,så har jeg tenkt se,OM,jeg kan gjöre noe med den skröpelige kroppen min:)

 

Ikke lett,men har jo Heges gåmaskin stående mitt på stuegulvet,så alle muligheter finns jo:)

 

Ellers får jeg vel levere den tilbake til rettmessige eier:)

 

Min kropp,har ikke fungert bra,siste året,og mååååå

 

pröve trene litt.

 

Pga den vonde foten,så har jeg ikke fått mosjonert etter ordning!

 

Men har tenkt trotse den smerten og forsöke litt hver dag,så får vi se!

 

 

 

Jeg er for feeeet,men det stör meg egentlig ikke så mye,men når det går utover min aktivitet,så er det jo et problem?

 

Ulf har en herlig innstilling:Om vi legger sammen vår vekt,og deler på 2,så er vi perfekte begge to!

 

Og vi vil jo ikke endre den balansen??Haha

 

Men jeg har utrolig svårt for å gjöre noe,¨så skulle det väre noen,som kan coache meg litt,så "be my guest"

 

Förste lille steg,er opp på maskinen:)

 

Jepp,valpene mår bra,små,som store!

 

Men ikke mye sövn på meg i natt! Emmas valper har plutselig våknet til liv,og pep,lekte,og morret hver annen time inatt!

 

Til og med Ulf,sa:Herregud,de har jo holdt på hele natta!!

 

Og han sovet som regel gjennom allt!

 

Så aner hvordan det vil bli her de neste ukene,det har värt stille före stormen!!!

 

Anna,som skal ha en Jaffa valp var her i dag,og for å si det på den måten: Det blir ikke akkurat lett å velge!!!!!!

 

De er virkelig fine alle valpene:)

 

Nei,dere skal man gjöre noe nyttig?

 

Eller sette seg i sofaen,og tenke på nyttige saker?

 

I MORGU, IMORGU,

MEN IKKJE IDAG.

 

IDAG,NEI,IDAG,

 

GJER EG IKKJE DET SLAG!!

 

IDAG SKAL EG LIGGJA PÅ RYGGEN Å SJÅ,

 

PÅ LERKA,

 

SOM SVINGER SEG HÖGT I DET BLÅÅÅÅ!

 

LALALALA:)

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards