KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Heidi Billkvam - 17 januari 2010 17:12

   

 

Ja,hele dagen har gått med til valpene!

 

Först inn på köket med Jaffas valper,som nå har blitt pirayaer!!

 

Det er jo helt sjöville!

 

Ulf satt midt på köksbordet,da han bare hadde  morronrocken på!

 

Og dere kan jo tenke dere,hur dom hang i hans bare legger!!!!!!

----------------------

 

Etterpå var det Emmas 11 små troll,som skulle inn på köpet,for litt myspys!

 

Og,som ni ser på bildet over,så ble det myspys:)

 

Disse er jo i den rette sötnos ålderen!

 

Da alt bare er sött! De biter jo litt både her og der,men ikke såååå ille,som det blir om 2 veckor!

Haha!

 

Men de er framåt,og kvikke for alderen,og gikk nyfikne ryndt om kring!

Ser ingen,som skiljer seg ut:)

 

Emma forsökte fostre dem litt,hun synes det var unödvendig,at de hang i hennes tuttar hele tiden!

 

Har lagt ut nye bilder i albumet,i samme rekkefölge,som sist!

 

Så dere kan se,hvem,som er hvem!

 

Jeg har skrevet,om hårlaget også,men er litt usikker,om de korthårige,er helt korte???

 

De har helt klart ett annet hårlag,men de er ikke helt,som andre korthårsvalper,jeg har hatt!

 

Så forelöpig,så er kanskje infoen feil?

 

Kanskje de blir kortlanghår??Haha!

 

Ikke så lett å väre meg:)

-----------------

 

Besök av Linda med mamma,som skal ha Qlementin,var også på skjemaet idag!

Qlementin showet de i senk!Haha!

Etter å ha hört,at Linda gjerne ville kjöre sök,så

 

sprang hun,som en gal i alle kroker i vår store underetasje!

JEG KAN,JEG KAN:)

 

Nei,dere,noe mer blir det ikke skrevet idag,nå vil jeg i dusjen!

 

Trampa precis i en valpbajs,og etter å ha plukket ca.

 

hundre stk idag,så vil jeg bli reeeen:)

 

Ha en utsökt kveld:)

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards