KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg under augusti 2011

Av Heidi Billkvam - 16 augusti 2011 12:42

    Ja,nå börjar oppladdningen till EM ,som starter på fredag:)

 

Har stillt mig nede hos Andreas och Marie i Sjöbo,så jag kan få lite träning före den stora dagen:)

 

Selv om jag i vardagen,sliter lite med ettervirkningene av den jobbiga vinteren,och det fremdeles kommer nya bakslag,så kjenner jag mig ganska lugn:)Tar nu en dag i taget:)

 

Nån ting hende ,när jag satt på DEN DERRE MED DE DERRE:)

 

Det är en CD från 90-talet,och jag fick liksom den samma kjänslan,som när jag var 20 år:)

 

Hoppas styrkan håller i sig:)

 

Här i Skåne trivs jag,tror jag har bott här i ett tidligare liv:)

Bilder från morgonpromenaden:)

  

 

  Denne vägen gick jag i en timme,den svänger liksom aldrig:)

 

  Är jag i främmed land???

 

Tror nok dette måste vara Skånska flaggan:)

 

Ja,skal forsöka dokumentere litr nu före EM:)

 

Ha det bra så länge:)

Av Heidi Billkvam - 10 augusti 2011 12:51

   Ja,dere,hemma etter en tur till Finland:)


Etter en dramatisk tur med M/S Europa,så kom vi fram till slutt:)


Dro jo tillsammans med Frida Greis med halvbror till Emma,Mick

  Vi skulle ta oss en tur opp på taxfree,så vil sprang i vär lyckliga:)


Men när vi kom ner hissen,så lå Mick utanför i hallen??


Ja,vi fattade ennu ingenting,men tilbaka i kahytten,så upptäckte vi,att Emma var borta!!!


Vi sprang runt,och ropte på henne,men ingen Emma!


Ringte opp till info,men dom hadde ingen opplysninger om henne. Och vi skulle lägga till på Åland,så dom sa hon kunne komma ut där!!Hjälp,man ville jo inte mista henne!!


Vi fortsatte leta i en halv-timme,f...f.... det var långa minuter!


Gick tilbaka till kahytten och ringte engång till,och da fick jag beskjed,om att hon satt i info-disken! Vilken lättnad!!! Ifölge personalet,så trodde dom hon var finsk,då hon klockrent kunde alla finska kommandoen:)


ja,resten av båt-turen så var vi i kahytten,våga inte annat! Men vi dukade ett lite ostbord:)

 


Ja,fram kom vi och det var en underbar plats,med 3 min till denna underbara lilla sjö,här badade vi och simmade med hundeneL) Vi tvättade håret,och shamponerte hundene med menneske shampo:) Dom luktade mycket godt,inte får:)

  ja,selve tävlingen var jag nöjd med Emma,som lyssnade på mitt minsta vink:)

Men jag bara tog poeng hela tiden,mina val,forstörde totalt.jaja.det skal ikke väre lätt:)


Men vi kom igjennom 2 banor,och kom på en 20 plats,10 poeng från final,så kan jo ikke klage! Men vet vi kan så mycket bättre!!!Och disse får  passade Emma så bra!!


Ja,måste träna nu:)


Hem på färjan hadde vi varit smarta och tatt med ett bur till lilla Emma,så vi kunde njuta av en 6 rätters middag:)


Fridas härliga kommentar,när hon såg serviettene på restauranten:


Kan man torka sig på dom???Det är ju tyg??


Ja,vi blev mycket metta:)


Tack Frida för selskapet:)


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards