KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg under november 2011

Av Heidi Billkvam - 26 november 2011 14:18

  Hello,long time,no seen ;)

 

Ble plutselig inspirert til en blogg igjen.

 

Har jo tatt meg turen ned til underbara Skåne igjen,trives såå bra här,bortsett fra den blåsten!DEN kunne jeg varit foruten!

 

Kjenner meg hjemme i dette fantastiske miljöet.

 

 

Gjorde ju den dårligste tävlingen EVER med min elskede Emma.

 

 

 

Hun dro ut,over kullen,och forsvann ned til oppsamlings follan,DET har aldri skjedd för,så jeg ble tatt litt på sengen det,gitt:)

 

Bruker ikke vissla nåt på henne,hun bruker stoppa perfekt,så når ikke det skjedde,så ble jeg perpleks,prövde tenke,men visslade nok helt fel signaler.

 

Ja,etter en stund så dukket hun opp,men fåren hadde gått forbi hämt grinden allt ;(

 

Jaja,jeg kjörte på ,och tyckte hun gjorde fösningen bra. Men vid tratten,delte disse stoooore tackorna sig och gikk igjennom flere gånger,men aldri samtidig!!Haha,så da tok det slutt der :)

 

 

Hadde bare 2 starter mellom henne og Rebelle,så hadde nok ikke helt blitt ferdig med Emmas race,når jeg måtte gå ut med Rebelle.

 

Stilte henne opp,mot höger,men kjente,at jeg burde nok skicka vänster,men vågade inte,pga ett sandtak.

 

Ja,skulle nok lyssnat på min kjänsla,hon skar, ja,tyckte resten gikk hyfsat,hun är fin å kjöre,lille Rebban,men inte helt ferdigtrent :)  Hen hun klarte det inte morsan klarte,inn gjennom tratten :)

 

Lite besviken ble jeg på Emmas race,men som dere vet,bruker jeg gå i meg selv,da jeg IKKE vil ha den kjänslan!!!

 

Så en 2 timers powerwalk i underbart "Trelleborgsk" terreng,i ett forrykende Heidi-tempo,   med god musikk i örene,

 

gjorde godt for både kropp og sjel :)

 

Motvind fra ALLE håll og kanter,och fler uppförsbackar ,än hemma!!

 

Når jeg går slike turer,så for jeg ofte orden på tankene!

 

Elsker jo filosofere,og sette ting i rett perspektiv.

 

Jeg må for 100 gang,senke mine forventningskrav!!!!

 

 

 

Når man flytter opp kravene,finns jo risken at man blir besviken så mye större:)

 

Kan jo selv med hånden på hjertet ,si at jeg bare har blitt besviken noen få ganger,både i lydnadsringen och på vallningen,men i dag var en av dem .  

 

Bruker alltid hitta nåt positivt,men i dag var jeg håplös!!Haha!

 

JEG MÅ SKJERPE MEG!!

 

Tilbake til å se dette i perspektiv,takk:)

 

Det finns så mye i livet mitt,jeg kan väre takksam for.

 

Jeg er frisk og sprek,har flotte,friske hunder,har flotte friske barn!!

 

Har venner,som sliter med sykdom,så hva er vel en tävling mot det????

 

NOTHING!!

 

Sender varme tanker til min venninne   

 

 

Så etter denne deilige turen,så sitter jeg bare igjen med

 

TACKSAMHET!!

 

TACKSAM för mina hundar

TACKSAM för min fina familj

TACKSAM för mina vänner,som alltid stöder mig,selvom mine kjänslor rinner över ;)

TACKSAM för at jag är kvitt "ballasten" som har holdt meg nede i flere år:)

TACKSAM FÖR LIVET   

 

Ja, konkluderer med at 2011 INTE var mitt år,men

i det store,så kanskje det var det viktigste??

Livet är en skole,eller hur?

 

Så i morgon går jeg ut igjen,og med min vanlig optimistiske holdning,så kommer jeg tenke,

 

IDAG,IDAG SKJER DET!!!!

 

Og,gjör det ikke det,da heller,så är det inte sååå farlig !

Da skjer det en annen gang !

 

BYE for now!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards