KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Heidi Billkvam - 30 december 2009 22:56

 Ja,jeg har ikke blogget före nu:)

 

Men det har värt fullt opp med valper,nyårsshopping,og

 

og min bedre halvdels impulskjöp av en ny traktor!

 

(Ja,den mannen er ikke sann,ops,plutselig hadde han kjöpt en stooor traktor:)

 

Det er sikkert en bra investering,for det er kanskje ikke sååå kul,å sitte å ploge hele Kronbacken,med en 46 år gammel traktor uten varme!!

 

Men det finns bare EN mann,som impulskjöper en sååååå dyr ting!

 

Jaja,börjer jo vänja mig:)

--------------------

 

Hadde virkelig tenkt å ta lite kort på de minste valpene idag,men ops,tiden flög i väg:)  

 

Men det går kjempebra med de små!

 

Noen av de,har nå åpnet ögonen,og de "springer" rundt i valplådan:)

 

Skal virkelig forsöke få ut noen nya kort snart,promise:)

 

Valpene til Jaffa krever jo sitt!

 

Igår bestemte jeg meg plutselig for å ta inn alle hundene i huset!

 

Det er jo sååå kaldt,selv om de har det varmt og godt  i hundegårdene,så fikk jeg plutselig lyst til å ha ALLA inne!

 

Det finns liksom ingen mellomting hos meg:)

 

Valpene til Jaffa lekte for fullt med de snille tantene,Cookie og Min!

 

Og plutselig,så  vardet ikke bare valpene,somlekte ,gitt:)Jaffa og Min lå på rygg,og lekte!

 

De glemte liksom valpene,og begynte å leke,som 2 små valper selv:)Haha,det så morsomt ut!

 

Nå har freden senket seg i huset,vi fyrer i peisen for fullt,og vårt "lille" hus kjemper hardt for å holde på varmen!

 

Nå,skal jeg raste alle firbente,og krype til sengs:)

 

Nytt besök imorgen!

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards