KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Heidi Billkvam - 14 december 2009 21:38

   

 

Ja,nå flyr tiden fort!!

 

Og jeg måtte ta tjuren vid hornene,og börja tenke på julen!

 

Jeg dro inn til Karlstad,for å finne lite jule presanger

 

til mine kjäre!

 

Ikke helt lett med lille Ulf,men resten er snart fixat!

 

Så,om dere har en bra gave-ide til Ulf,så ring meg!!

 

Ja,ingenting spennende har hendt med Emma

 

 ennå,magen kanskje har flyttet seg litt?

 

Men ingen födsel på gang,Kanskje man kan håpe,at det

 

 ikke er så mange allikevel???

 

Det vet vi jo snart,når de titter ut??

 

  

 

Jaffas valper,har plutselig blitt valper!!!

 

Ja,når jeg gikk inn idag,så kunne de gå rundt

 

i "full" fart!

 

Nesten alle,hadde åpnet öynene!

 

Men det er nok inne i en ökeperiode med

 

mjölken,virker ikke helt fornöyde med serveringen;(

 

Jaffa har fått extra kjött,så håper jeg det setter

 

 igang  produksjonen!

 

Tikene her,får alltid så mye mat de vill,men noen

 

ganger må det litt rent kjött til:)Og,som regel,virker

 

det,nesten umiddelbart!

 

 

Selv vil jeg ,at tikene heller,skal bli i for godt

 

hold,enn for magre!

 

Tror da,at det ikke tärer, så mye på tikene selv:)

 

Og,at de kommer snabbare i god form,etter valper:)

 

Selv,er Jaffa snabb,som en vässla!!

 

Her om kvelden,så sprang hun sååå snabbt ut,at hun kolliderte med lyktstolpen,og glasskupa,ramla i bakken med et brak!

 

Hun ble rett så forfjamset,men det ble gudskjelov

 

 ingen skader!!!

 

Tror hun lärte noe,for hun går ut litt mer forsiktig nå!

 

Hun sköter om sine små,på en underbart,og lugnt sett!

 

Deilig å se!

 

Ja,skal man ta seg en tur inn i valplådan igjen da??

 

Så kan man stupe i seng etterpå!!

 

God natt,alle venner:)

 

PS,fler bilder i albumet:)  

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards