KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Heidi Billkvam - 9 december 2009 21:05

  

 

Ja,hva skal man si???

 

Jeg synes faktisk synd på henne,håper alt går bra!

 

Hun har blitt utrolig kjälen,vil bare koooose:)

 

Pröver å springe,men det er ikke spesiellt fort:)

 

Beste beskrivning:

 

HUN SER UT,SOM EN FÄSTING!!!!

 

Bittelite hodet,med kjempekropp

   

Av Heidi Billkvam - 9 december 2009 16:33

   

 

Ja,idag tok Mie og jeg en tur på Kil BK!

 

Det var leeeenge siden jeg var der!

 

Min lydnadskarriere har jo ligget på is ganske lenge:)

 

Men,kanskje det er på tide å slippe til yngre krefter!

 

Her har neste generasjon "Billkvam" sitt förste

 

lydnadspass,med "gamle" Mamsen!

 

Lille Tinka,så ut til å väre med på notene,selv om hun

 

 hadde  sprunget rundt i 4 timer på Kronbacken först!

 

Morsomt å se . 

 

-------------------------

 

Nå venter pepperkakene,som nå skal pyntes med

 

glasur(ifölge mine barn,er det,det viktigste på en pepperkake:)

 

Som vanlig,kommer mine hjemmefrusider til å falle igjennom:(

 

Jeg har liksom ingen slike kreative sider!!!

 

Klarer liksom ikke treffe, der jeg har tenkt med

 

  glasuren!

 

Men vet jeg har andre kvaliteter,haha:)

 

(hvilke,kan dere liste ut selv:)

 

Ihvertfall ingen,som har med husarbeide,eller pyssel å

 

 gjöre!!!

 

---------------------------------

 

Valpene vokser og gror,ser ut,som de får ekstra gödningsmiddel!!!

 

Alle er såå pigge og framåt,finner tuttene lett,som en plett, og Jaffa,gjör alt etter boka!

 

Nå spiser Jaffa masse mat,og melken strömmer på:)

 

Ganske lugnt på natten også!

 

Så min jobb,som oppdretter,blir veldig lett!

 

Ja,blir vel mer jobb med Emmas kull,tenker jeg!

 

Magen hennes er så stor,at jeg er redd hun sprekker!

 

Jepp,det var vår spennende dag på Kronbacken:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Heidi Billkvam - 9 december 2009 00:10

 Jepp,idag har det värt pepperkakebakedag:)

 

Mie og jeg,har bakt de goooode pepperkakene!

 

Fant engang oppskriften i Norsk ukeblad,

 

når barna var pyttesmå!

 

Og har bakt dem hvert år siden!

 

Det blir liksom ikke jul uten dem!

 

Deigen er såååå lett og jobbe med,at selv jeg,som

 

ikke er spesiellt huslig,klarer å lage fiine pepperkaker!

 

Selv om min datter nå gjör de finere,enn meg!Haha!

 

Men vi bakte ikke bare pepperkaker!!!

 

Vi sang karaoke også,og spilte det inn på datoren!

 

Oj,som vi lo,og hadde det göy!!!

 

Men faktisk har Mie en nyyydelig stemme:)

 

Selvfölgelig  er jeg "litt"  patriotisk,men

 

sånn er det lov å väre:)

 

Selv sang jeg inn både gamle Rod Stewart låter og

 

julesanger:)

 

Men vi ble vel enige om,at de ikke egnet seg til videre

 

publisering

  

 

Men moro var det!!

 

  

 

Ja,her er Emmas mage,og synes faktisk ikke bildet

 

 gjör henne rättvisa!

 

Ser man henne ovenifra,så har den samme

 

konturer,som sist gang!

 

Nemlig,det ser ut,som hun har svelget en fotball!

 

Blir veldig overrasket,faktisk,

 

om det blir mindre ,enn 8 valper!

 

Redd,for et kjempekull igjen  

 

Men,det er jo bare å vente å se,

 

kan liksom ikke styre det!

----------------

Valpene til Jaffa,er det ikke så mye å si om

 

akkurat nå!

 

De gjör det,som en ukesvalper,gjör!

 

Eter,skiter,skriker,kravler:)

 

Men alt flyter på superbra!

 

Nå mååå jeg sove:)SNORK:)

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards