KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Heidi Billkvam - 10 december 2009 21:49

 Ja,når man sitter her å titter på valper,så vandrer jo

 

 tankene en hel del!

 

Og det jeg kom til å fundere over idag,er

 

 treningsvenner!!

 

Behöver vi dem?Og hvorfor?

 

Jeg har funnet ut,at det JEG behöver treningsvenner

 

 til er:

 

TIL Å GI MEG STYRKE, GOD ENERGI,OG TRO PÅ DET JEG GJÖR:)Og at jeg kjenner,at denne personen vil meg vel:)

 

Og det samme vil jeg gi tilbake:)

 

Treninger,der man står på sidelinja å kommenterer,

 

Skev holdt,treig ligg,dårlig tempo,osv.

 

Det behöver jeg ikke.

 

Det ser jeg selv:)

 

Og jeg vet,at når folk kommenterer,så er det vel

 

 ment,men det gir meg virkelig ikke noe bra tilbake!

 

Om noe er vanskelig,så kan man gjerne diskutere det

 

 etterpå,men ALDRI mens jeg trener!

 

 

 

Da er jeg sammen med min hund,og jeg vil bare gi

 

gode

 

 positive kjänslor til min hund!

 

 

(Noen ganger hörer jeg til og meg folk sitte å kommentere höyt utenfor ringen,og det er vel ikke spesiellt oppmuntrende,for den som tävlar?)

-------------

Så jeg velger meg ut noen få,som jeg kjenner gir meg

 

 disse gode vibbene  

 

 

Vil gjerne ha kommentarer ,når jeg trener,men bare de positive!

 

Det negative kan vi ta sen:)

 

Noen ganger,bestemmer jeg meg på forhand,og sier til min treningskompis,at jeg vil ikke att den kommenterer en sak,men gjerne kommenter,skeve holdt(f.eks)

 

Mine regler pröver jeg å overföre når jeg også hjelper andre!

 

SÅ MORALEN ER:

 

Positive kommentarer ,mens man trener,

 

vanskelige greier,kan man diskuterer i FIKAPAUSEN:)

 

HUSK EN TING,DERE!!

 

DERE ER EKSPERTER PÅ Å TRENE DERES HUND:)

 

VOV,VOV:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards