KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Heidi Billkvam - 16 maj 2010 21:39

   Halllloooooen:)

 

Det, som er helt sikkert ,er

 

at det er sååå mange trevlige folk på vallhundstävlinger:)

 

Jeg storkoser meg på tur i husbilen:)

 

Når det regner på taket,og jeg kan ligge i senga å se på TV:)

 

Det,som også er helt sikkert,er

 

at jeg har såååååå masse å läre om denne kompliserte

 

kunsten å valla får!!!!

 

 

Har kjent i det siste,at vi er på god vei framover!

 

Men helgens tävlinger,fikk min forsiktig ,stigende

 

selvtillit,til å vakle:)

 

Jaja,man skal vel ikke tro,at man kan,haha!

 

Ingen fare med det,etter helgen!

 

Jo,la oss börja med i går!

 

Faktisk,så var jeg en av de få,som klarte prikke alle grinhål,så det er jeg fornöyd med!

 

Men det gikk jo såååååå fort!!

 

Herre,min hatt!Var jo ved delningsringen på en blunk!

 

Og da hadde fårene blitt litt "småredde" for Emma,så det var ikke lett å dele,og ved follan snurra vi rundt,og rundt,og rundt,til poengen tok slut!

 

Jaja,idag skulle jeg forsöke å lugne det litt ned!!

 

Men med det resultatet,at jeg liksom ödela for lille Emma,som hadde dem på rette linjer!

 

Men mine fatale avgjörelser gjennom hele runden,gjorde,at jeg omtrent bomma allt!!

Haha!

 

Ja,poengen tok slut ved follan igjen,og jeg var ganske snurrig,når jeg kom av plan!

 

Hmm,det kjentes,som om jeg var helt på ruta 1 igjen!

 

Hadde samme kaotiske kjänsla,som da jeg tok vallhundsprovet på min förste hund,Nubben!

 

Parallell-vallning,som jeg da kalte det!

 

Undrer dere på ,hva det er??

 

Jo,det er når man gjör banen,men paralellt med alle riktige linjer!

 

Haha,dvs,at man aldri er på rett spor!!!

 

Så kommer jo denne 1000-kroners frågan:

 

Hva lärte vi av dette????

 

Hur skal man bli bättre????

 

Precis  nu,så tycker jeg det går sämre ,dessto mer jeg trener???

 

Eller er det,som en mycket erfaren handler sa til meg idag!

 

Om det kjenns,som du er på ruta ett idag,så kan du like gjerne väre på ruta 10 neste helg!!

Man blir liksom aldri riktig klok på denne sporten!!

 

Ja,så selv om min forsiktig,stigende selvtillit,fikk seg en knekk i helgen,så får vi bare kjempe videre!

 

Ja,allerede på torsdag,så skal vi tävla igjen!!

 

Nå er jeg hjemme og myser:)

 

Så får vi vel träne litt under veckan,eller???

 

Ja,takk,alle ni bloggläsare,för att ni igjen leste mitt

 

lille sladder,haha!

 

Ha en strälende kveld:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards