KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Heidi Billkvam - 3 maj 2010 21:44

   

 

Emma var redo!!

 

Hennes "bodybuilder-muskler" er tilbake:)

 

-------------

 

Ja,Mie og jeg satte nesen mot Öland,og har hatt en fantastisk trevlig tur!

 

Lite stressende var det,når vi satt fast i leiren på campingen,men en mann,og oss ,to sterke tjejer,fikk bilen opp igjen!

 

Mysmys i husbilen med god mat,og DVD!!

 

Ja,det var jo 4 tävlinger,og vi gjennomförte alle!

 

Men 3 baner,så var vi lite her,,og lite der,så poengene ble vel deretter!

 

Emma var het,på alle banene,bortsett fra våres super-runde!!!

 

91 poeng,og en flott 2.plass av hele 60 tävlande!!

 

9 nye SM-poeng!

 

DEN runden var kul å kjöre! Vilken kjänsla!!!

 

Den vil jeg jobbe mot å kjenne igjen!

  

 

Bildene er ikke fra superrunden,da det började regne!

 

Kjenner jo Emmas kapasitet,herregud!!

 

Men jeg måste henge med!

 

Jeg klarer ikke holde samme standard hele tiden,som henne!

 

JUST LOVE HER IN EVERYWAY!

 

  

 

Emmas störste fan,var på plass!Tinka:)

 

Og Mie,min datter,fulgte ivrig med!

 

Det var aller förste gangen hun var med på valltävling!

 

Og hun tok såååå mange bilder!

 

Ligger i vårt Picasa album!

 

  

 

Men,Heidi???

 

Pälsmössan på restaurant??

 

Ja,den har värt min beste venn i hele vinter,og jeg har svårt å slippe den!!

 

Når vi kom til restauranten,så måtte vi sitte ute,og gjett om jeg var glad,da mössan kunne komme på :)

 

Hadde en supertrevlig middag med Kristian(med Race)

 

og Anna Wannert!

 

Tack for den!

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards