KRONVALLAR-BLOGGEN

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

JAAAAAAAAAAA,PLÖTSLIG HÄNDER DET!! OG SPÖKEN :)

Av Heidi Billkvam - 13 juni 2010 21:38

  JAAAAA,

 

Min förste IK2 seger er i boks!!

 

Det er virkelig en etterlenget milstolpe:)

 

46 startende,så er såå stolt av både Emma og meg:)

 

Emma gikk strålende,og jeg fikk en fin flyt,så linjer,singling,folla gikk som en dröm på lördagens tävling!

 

Det kjentes såååå lett,en super bra kjänsla,som jeg nok lever lenge på :)

 

Tänk,for bare noen få år siden,så var dette bare en utopi:)

 

Söndagens tävling,var jeg like fornöyd med Emma-jenta!

Men selv,så kjente jeg ikke samme fokus og flyt,

 

så på singlingen,så gikk tiden ut!

 

Og da forsvinner jo både singlingspoeng og follapoeng:)

 

Men en seier på hele 92 poeng,og en bra kjänsla

 

på söndagens tävling,selv med bare 68 poeng:)

 

Begge dagene lyssnade Emma på mitt minste vink,og hva mer kan jeg forvente??

 

Og 48(av 50) poeng på hämtet båda dagene:)

 

Ja,jeg er faktisk riktig glad :)

 

Vet jo,at jeg ikke riktig er bra nok ennå,til å holde et jevnt nivå!

 

De riktig gode handlers klarer jo,å rede ut svåre greier,

men jeg kommer liksom litt ut av rytmen,når uforutsette ting skjer,haha:)

 

------------

 

Men så til denne helgens overnaturlige!

 

Jeg har heeelt klart en evne til å kjenne energier:)

 

Og det fikk jeg liksom "litt" bevis på i denne helgen!

 

Jeg hadde jo fått lov å parkere på en gård,hvor ingen lenger bodde.

 

 

Og jeg parkerte ganske tett på en hus!

 

Når jeg slappet av på kvelden,så kjente jeg en speciell energi fra huset!

 

Prövde å skake det av meg,men den vendte tilbake hele tiden.

 

Til slutt,så måtte jeg dra for gardinen i husbilen,for närväret av en energi kjentes sterk!

 

Jeg tyckte hele tiden, at jeg så en kvinne i huset,som snabbt tittet på meg!

 

Jeg måtte gå rundt huset en sving neste dag,for å kjenne etter!

 

Det var ingen negativ energi,men jeg ble hele tiden dratt mot dette huset! Gikk til og med å snakket höyt,mens jeg gikk rundt i trädgården:)

 

Og når jeg skulle hjem,å og takket snällt for meg,så sa jeg at jeg kjente noe!

 

Og håret reiste seg på armene mine,da hun fortalte,at joda,det spöker for fullt i dette huset!

 

Det er en kvinne med törkle på hodet,som har vondt i ett ben,som flere har sett både inne i huset og i trädgården!

 

Hun undrade om det kunne väre hennes mor:)

 

Låven,som også lå tett på,kjente jeg ingenting fra,og det sa hun også,at hun ikke kjente noe derifra,selv om det hadde värt 2 selvmord i den!!

 

Det var altså en merkelig historie,som for meg bekreftet ,det jeg har tenkt lenge!

 

At jeg kjenner sjelen til hus:)

 

Har jo mange erfaringer med dette,men jeg har liksom fortrengt dette!

 

Ja,det har värt en flott helg,med flotte tävlinger,

 

og litt selskap med spöken   

 

Jeg gleder meg til å dra dit igjen:)

 

Ha nå en strålende uke,

 

alle mine venner(levende og döde:)

 

  

 

Ja,nå tror dere vel ,at jeg har blitt galen :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Emelie & Arn

Emelie & Arn

13 juni 2010 22:20

Va duktiga ni är! Massa grattis kramar från oss!

http://oslagbarearn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Susy

14 juni 2010 06:31

HÄRLIGT NÄR DET HÄNDER!!!
STORT GRATTIS TILL SPER-HEIDI OCH SUPER-EMMA!!!

 
Grete og co

Grete og co

14 juni 2010 07:03

Du og Emma er dyktige - gratulerer!

http://www.workingspirit.se

 
MonikaTrollQliff

MonikaTrollQliff

14 juni 2010 07:39

Vilken händelserik helg!

Stort grattis till vinsten!

http://www.larahund.dinstudio.se

 
Hege,  Robbie & Etna

Hege, Robbie & Etna

14 juni 2010 09:29

Gratulerer Heidi, flinke er dere :)

http://www.aussiegutten.com

 
Nickie

Nickie

14 juni 2010 10:02

Grattis till vinsten, häftigt!!

http://www.nimilo.wordpress.com

 
Heléne o lexa

Heléne o lexa

14 juni 2010 11:59

Åh, vad roligt!! Stort Grattis!
Du har verkligen nått långt på kort tid. Förstår att du inte känner dig riktigt "hemma" ännu och det kan väl ingen heller begära men ni är på god väg. Imponerande! Njut och fortsätt ta lärdom/erfarenhet så ska du se att svenska fanan snart bärs av en norsk hi,hi,hi
Stoor klem till er!

http://elgemyr.se

 
Ingen bild

jeanette,pluto,hobbe

14 juni 2010 12:36

Stort grattis till er!! ärligt jobbat av er :)

kram,kram

 
Ingen bild

jeanette,pluto,hobbe igen..

14 juni 2010 12:36

härligt skulle det ju stå... :D

 
Rosita, Happy, Kaisa og Marvin

Rosita, Happy, Kaisa og Marvin

14 juni 2010 16:27

Gratulerer så mye Heidi:) Dere er flinke:) Så spennende opplevelse du hadde med det huset. Kult å bli kjent med sin 6 sans:))

http://www.123hjemmeside.no/happykaisaogmarvin

 
Gitte, Kane & Ponny

Gitte, Kane & Ponny

15 juni 2010 00:31

Gratulerer så mye til deg og fine Emma, det var virkelig flott jobbet!

http://www.123minsida.se/kane

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Billkvam - 21 september 2018 13:15

Jag undrar på om jag skall börja blogga igen?   Jag har ju alltid mycket på hjärtat, så det gjälder ju bara få det ner på papper . Jag är inte  alltid lika duktig på att utrycka mig skriftligt. Det blir liksom lite barnsligt,och inte så proffsi...

Av Heidi Billkvam - 5 juli 2016 22:25

Då har jag landat hemma efter mitt första uppdrag som landslagsledare!   Och shit va det var kul!!   Moskva var ju en riktig elddop,så efter detta blir allt lätt,som en plätt       Kulturen är lite annorlunda där!   Första svårighet v...

Av Heidi Billkvam - 4 mars 2016 10:50

Spännande tider finns framför mig!! Nya utmaningar är alltid roligt!         Jag har tackat JA till att vara Sveriges landslagsledare i lydnad      Först blev jag lite chockat att man hadde tänkt på mig, men tyckte det var mycket ärofyl...

Av Heidi Billkvam - 2 december 2015 19:11

Frisk OCH duktig vallhund?  En utopi eller virkelighet?    Jag sitter här och har nettopp mottagit mail från Optigen, att alla gentestar har ankommit företaget , och att det tar 2 veckor till svaret blir klart     Ja,  jag klarar inte och släppa...

Av Heidi Billkvam - 7 oktober 2014 19:06

Min sommar, vägen till Boden, och en skimrande guldmedalj !       Är äntligen hemma några dar,och ville plötsligt skriva av mig lite,om min  sommar!   Det hela började med massor med jobb! Så mycket att jag till slut trillade omkull på ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards