KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Heidi Billkvam - 29 juni 2010 12:48

   Halloooo i varmen!!

 

Her er sommern kommet for fullt,og dere som kjenner meg,vet at det ikke er min favoritt årstid!Det er for vaaaarmt!

 

Vi har värt utsatt for bankbedrageri!!!Ikke kul!

 

Vi sjekket kontoen vår,og så at 10000 kr var tatt ut!!

Hjelp,man kjenner seg maktlös!

 

Når vi dro ned på politistasjonen,så var vi visst ikke alene om dette!

 

Sto i tidningen i dag,at ett 40 tall til har blitt utsatt for dette!

 

Kjennes litt bedre,når flere var i samme båt!Men veldig ubehagelig,å vite,at noen klarer å gjöre så!

Pengene har blitt tatt ut  iThailand,og polisen utreder nå! Håper det löser seg,og at jeg for igjen pengene!

.....................

 

Så til noe hyggeligere:)

 

Siste uken har faktisk stått i familiens tegn!

 

Etter at venner sviker,så blir man ennå mer glad

for de,som virkelig alltid er der for en!

 

Min familie,er ikke så stor,men jammen meg er den viktig!!!

 

Hele forrige uke var datter´n Mie her!

 

Hun var på agility leir med sin söte sheltie,Tinka!

 

Mitt forelöpig eneste barnebarn,haha!

  

 

Var nede å så på flere ganger,og er jammen meg imponert,så flinke de har blitt på sååå kort tid!!!

 

Når helgen kom,så kom Steffen,Mies sambo også over,og var publikum på sitt förste agility stevne:)

  

 

Ja,og ikke nok med det,men mine fettere(kusiner)Jarle og Anders,kom også hit på besök!

 

Har ikke sett dem på evigheter,men ble såååå glad!

 

Disse gutta vokste jeg opp med,det närmeste sösken jeg kan komme!

 

Koselig grillkveld med maaaange gode,gamle historier!!

 

Ja,jeg måå nå läre meg,og prioritere det,som er viktig i livet!!

 

Så neste uke,skal jeg faktisk dra til Norge en hel helg!

 

Mie og jeg skal på en helg med agility-stevner!

 

Vi pakker husbilen og drar på jentetur!!

 

Gissa om jeg gleder meg!!!

 

Bare väre med,som mamma!

 

Og fint,at Mie har valgt en sport,som jeg ikke skjönner ett skvatt av!!

 

Haha,ikke mye hjelp hun kan få av meg,nei!

 

Så dette ser jeg fram imot!

 

Ha en varm og skjönn dag,for dere,som liker sommeren!

 

Dere,som er som meg,finn en skygge,og bli der resten av dagen:)

 

Tjingeling!!

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards