KRONVALLAR-BLOGGEN

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Har jeg blitt lurt i alla år????

Av Heidi Billkvam - 5 mars 2010 10:28

  Ja,etter en uke på denne

 

lchf dietten,så har jeg altså gått ned hele

 

4 kilo!!!!!

 

Selv trodde jeg,at jeg skulle gå opp 5 kilo!

 

For jeg har virkelig proppet meg med fett i alle former!

 

Jeg har ikke värt sulten en eneste gang!

 

Hmmm,og da må jeg faktisk fråge meg?

 

Har jeg blitt lurt i alle år!!

 

 

Til å sulte meg ned 15 kilo,for så,og legge det på meg igjen?

 

Lurer denne light industrien oss til å tro,at fett er farlig??

 

Når det rett og slett for oss fete mennesker,er karbohydratene,som blir boven???

 

Han sa det fint denne Skaldeman,som har gått ned 60 kilo på denne dietten,og har blitt der!

 

Alle disse slankediettene er laget av smale mennesker,og smale mennesker vet ikke hvordán vi fete mennesker eter!!!

 

Så sant,som det er sagt!

 

Ja,jeg har vel blitt hjernevasket så lenge,at jeg ikke helt tror dette er sant ennå!

 

Men kan bare beskrive det,som jeg har opplevd sist uke!

 

Når jeg tok fram mine Viktväktar greier igjen,og gjorde meg en flott kyllingfile,med litt grönsaker og ris,og spiste det(Selv om jeg ikke synes det smaker godt uten fett) ,

 

så kjente jeg et stort suug i magen!

 

Kroppen min sa ifra,at det absolutt ikke var nöjd!

 

Ja,etter at jeg nå har fått spise fett,så ser jeg tydelig hva kroppen min behöver for å kjenne seg mett og nöjd!

 

FETT!!!!

 

Det er det,som skaper denne deilige avslappnaden,og gjör,at jeg ikke tenker på mat hele tiden!

 

Nå,har det,som jeg ALDRI  hadde trodd skulle inntreffe skjedd!

 

Jeg blir mett,og orker ikke spise opp mine porsjoner!!

 

Har aldri skjedd i historien för!

 

Ja,alle som kjenner meg,vet at jeg elsker bacon og egg!

 

Legger aldri igjen noenting på tallerken,og spiser gjerne  restene av det mine venner ikke spiser opp også!

 

Men,nå sitter jeg her med stekt egg og bacon,og orker ikke resten!!!!!!

 

Jeg kan altså kjenne metthet!

 

Min kropp har aldri vist meg dette för!

 

Har jo sagt det,at jeg faktisk aldri blir mett!

 

Men nå blir jeg det!

 

Og dette skjer först etter,at jeg har spist det,som alltid har värt FIENDEN,nemlig alle fete produkter!

 

Om denne processen fortsetter,så er dette helt fantastisk for meg personlig,da jeg ikke behöver gå glipp av såå mye!

 

Ja,sukker og karbohydrater må jeg jo holde meg unna,men det kjennes,som en liten oppoffring,

mot at å miste sine ekstra kilo og väre mett!

 

--------------

 

Jepp,det var min takketale:)

 

I helgen skal jeg til Västerås å holde et kurs i lydnad!

 

Det skal bli göy å få bruke energi på hund!!!

 

Vet ej,om det blir blogg,da jeg inte vet om det finns nett,men tar med datoren,så for vi se!

 

Ha nå en herlig ,fettrik,helg !!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Andreas

Andreas

5 mars 2010 11:00

Så bra Heidi!!!Stå på :)

http://www.arwland.com

 
Ulrica

Ulrica

5 mars 2010 11:03

Visst är det underbart när man finner nåt som funkar!!!!!! Häng i Heidi, full fest!!!

http://www.lyckeboet.dinstudio.se

 
Ingen bild

Sara

5 mars 2010 13:43

Underbart! Så glad att du mår bra! Lchf är toppen!!

 
Rosita

Rosita

5 mars 2010 17:22

Helt fantasstisk:)) Kommer nok etter jeg og:)) Men ikke riktig enda:))

http://www.123hjemmeside.no/happykaisaogmarvin

 
Wenche

Wenche

5 mars 2010 18:21

Flink er du Heidi,stå på. Jeg er oppvokst i "gamledager" pleier jeg si, bodde mere eller mindre hos min bestemor og bestefar og der spiste de masse fet mat,god gammeldags kost, men når jeg tenker tilbake så var det nesten ikke karbohydrater. De var jo aldri sånn tykke før i tiden som man ser i dag,selvfølgelig hadde de mere kroppsarbeid men allikevel.
Misunner ikke de som skal på kurs hos deg gitt,de lærer ingen ting og blir ikke inspirert i det hele tatt;)
Ha en fin helg.
Klem

http://www.tarud.no

 
Gun

Gun

5 mars 2010 18:57

Hej! Tack för inlägget i min blogg, ja små "brunråttor" är åxå söta! ;) Vilken intressant läsning här!! Har provat en massa olika dieter som inte har haft nån långsiktig effekt men den här verkar ju görbra! :) Ska Googla Lchf! ;)
Lycka till Heidi, kör hårt!
Ha en bra helg!
Hälsn Gun

http://www.torpie.se

 
Siv Elin

Siv Elin

6 mars 2010 08:59

Hærlig!

http://arbetandehundar.wordpress.com

 
Anna m Fonz & Arvid

Anna m Fonz & Arvid

6 mars 2010 10:20

HÄRLIGT Heidi!!! Visst är det kul att man upptäcker att man varit så lurad i alla år! Kroppen vet vad den behöver, inte sockerbolagen :-)

http://www.3vallare.se

 
Ingen bild

Camilla Svenäng

6 mars 2010 10:51

Härligt Heidi!

Jag äter LCHF sedan ett halvår tillbaka och mår kanon! Är ganska förbannad på all skit man har fått lära sig är/var nyttigt, men jag är ändå glad att jag hittat rätt nu. Ät, drick och var glad!

 
Lena Gubben & Spot

Lena Gubben & Spot

6 mars 2010 20:11

Härligt Heidi !
Du trodde inte på denna metoden för ett år sedan fast jag försökte övertyga dig men .....Yes, så bra att du nu upptäckt den,visst är det häftigt,men konstigt.
Ha de

http://www.vallgubben.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Billkvam - 21 september 2018 13:15

Jag undrar på om jag skall börja blogga igen?   Jag har ju alltid mycket på hjärtat, så det gjälder ju bara få det ner på papper . Jag är inte  alltid lika duktig på att utrycka mig skriftligt. Det blir liksom lite barnsligt,och inte så proffsi...

Av Heidi Billkvam - 5 juli 2016 22:25

Då har jag landat hemma efter mitt första uppdrag som landslagsledare!   Och shit va det var kul!!   Moskva var ju en riktig elddop,så efter detta blir allt lätt,som en plätt       Kulturen är lite annorlunda där!   Första svårighet v...

Av Heidi Billkvam - 4 mars 2016 10:50

Spännande tider finns framför mig!! Nya utmaningar är alltid roligt!         Jag har tackat JA till att vara Sveriges landslagsledare i lydnad      Först blev jag lite chockat att man hadde tänkt på mig, men tyckte det var mycket ärofyl...

Av Heidi Billkvam - 2 december 2015 19:11

Frisk OCH duktig vallhund?  En utopi eller virkelighet?    Jag sitter här och har nettopp mottagit mail från Optigen, att alla gentestar har ankommit företaget , och att det tar 2 veckor till svaret blir klart     Ja,  jag klarar inte och släppa...

Av Heidi Billkvam - 7 oktober 2014 19:06

Min sommar, vägen till Boden, och en skimrande guldmedalj !       Är äntligen hemma några dar,och ville plötsligt skriva av mig lite,om min  sommar!   Det hela började med massor med jobb! Så mycket att jag till slut trillade omkull på ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards