KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Heidi Billkvam - 2 mars 2010 20:28

   Jaaaa,endelig en riktig bra trening!!

 

Reiste til Karlskoga for å trene litt:)

 

I flott påskevär,så fikk Emma,Cookie og Min fina konstruktive pass!

  

 

Emma er faktisk allt i bra form,med tanke på at hun födte 11 valper for 10 uker siden!

 

Ja,ja,litt pupper er det der,men hun virker i fin form!

 

Og hun kjentes ikke,som hun har glemt så veldig mye!

 

Verre med meg!! Grr,jeg har liksom glemt helt hvordan jeg skal jobbe i delningen:(

 

  

 

Ja,ikke rart Robin tok feil i går???

 

Da hadde ingen av hundene halsbånd,så ikke såååå lett å se forskjell?

 

Jeg har faktisk hatt noen litt jobbige dager med Min,da jeg plutselig har tatt for meg hennes vallning på Cookie og Emma!

 

Har delt på hundene,så ikke hun har fått gå med Emma og Cookie.

 

Og värt "veldig" streng med,at hun ikke vallar dom!

 

Det har medfört en MASSE tanker om jeg virkelig orker  å ha henne her!

 

Og når jeg også vet,at det er min skyld!Det er jeg,som ikke har oppfostret henne rett:(

 

Ja,vurderte faktisk ikke å ta henne med i dag på trening,da jeg var ganske trött på henne!!

 

(Stakkars),hun er jo verdens snilleste,så det er jo hennes beteende i flocken,som jeg altså har tillatt,som jeg er trött på,IKKE henne ,stakkar!

 

Men jeg tok henne med,og tenkte,det skulle bli spennende å se,om det var noe forskjell nå,når hun ikke hadde herjet i trädgården!

 

OG DET VAR DET!!!

 

Det var,som lille Min hadde forstått,hva jeg har gått å tenkt på!

 

Hun gikk,som en guuuuuud,kunne plutselig masse rörelser,som hun ikke kunne för?

 

Så vi for vel trene på mot ett vallprov i sommer!

 

  

 

Ja,og fine Cookie da,ja hun gikk,som hun alltid bruker!!

 

Lyhörd,og gjör det jeg ber henne om!

 

Hun gjör meg glad,lilla Cookie-tjejen!

 

  

 

Men,ops??Hva er dette for en hårboll???

 

Ja,helt rett!!IKKE MIN HUND!!!Haha!

 

Denne lekre hårballen heter Sheger,og er Lenas hund:)

 

Uvant å se slike pelsdyr röre seg,haha!!

 

herlig stil på den gutten :)

 

Takk for en fin dag,Lena!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards