KRONVALLAR-BLOGGEN

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Man vet aldri hva,som er rundt neste sving:)

Av Heidi Billkvam - 1 februari 2010 12:51

   Ja,fikk dette bildet i mailen min

 

av Gunilla,hvor hun fant dette vet jeg ikke,for jeg har ikke sett det:)

 

  

Ja,tenk,om man visste hva,framtiden skulle bringe??

 

Her på bildet sitter jo både Ulf og jeg,med hver sine gamle stjerner:)

 

Sheila og Shanty!

 

Plasseringen husker jeg ikke,men dette var vel de 4 beste,så ble vel nr 4 tenker jeg??

 

Flaut å ikke huske sånt:)

 

Om du leser dette ,Jannicke,(som er på bilde også),så kan du vel oppdatere meg??

 

 

 

Men det merkeligste er jo,at ingen visste,ikke engang Ulf og jeg,at det skulle bli oss to i framtiden!!

 

Om noen hadde sagt til meg der,at dette er mannen ,som du om noen år framover,skal leve med i Sverige !!

 

JA,DA HADDE JEG SKRATTAT HÖYT!!

 

OG SAGT,ALDRI I LIVET!!

 

Selv synes jeg Ulf var en hyggelig,men ganske slitsom mann,som gikk på banketten i joggedress!!!

Haha,nå går jeg på butikken selv,i bare långkalsongene!!(Ikke med flit,men glemte buksene mine hjemme)Så vi passer vel sammen:)

 

Livet tar jo ulike svinger;)

 

Og her sitter vi,både Ulf og jeg,og kan titte tilbake på disse bildene,og tenke,der var vi,som konkurrenter,på hvert vårt lag,fra hvert vårt land!!

 

Og nå er livene våre flettet sammen;)

 

Ja,det var nok en mening med det,som alle vet,så tror jeg på ödet!

 

Kunne nok ikke gjöre annet,enn å fölge det,den hadde i ermet for meg:)

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Jannicke

Jannicke

1 februari 2010 14:47

Jeg har heller ikke sett det bildet før tror jeg, men det er fra VM i Finland - 1998. Jeg husker at Sven vant i alle fall og Birk ble nr 6 totalt. Mer husker jeg ikke i farta, men regner med at dette er de 4 beste en av dagene??

http://tappertitti.wordpress.com

 
Heidi

Heidi

1 februari 2010 15:01

Haha,jannicke,trodde du hadde koll:)
Ja,kanskje jeg ikke ble nr 4 da???Husker jo,at jeg synes Shanty gikk bra,men at det liksom ikke var min tur den tävlingen:)Sven vann,det er ihverfall klart!Ja,skulle det finnes noen andre,som var där og husker,så minn oss på,hva som skjedde:)Tack, ihvertfall,Jannicke,dete var tider,eller hur???

http://www.kronbacken.se

 
Lena Gubben & Spot

Lena Gubben & Spot

1 februari 2010 19:46

Kul att få se gamla bilder :) håller med dig angående ödet,visst är det häftigt .
Ha de..............

http://www.vallgubben.se

 
Anne Lise

Anne Lise

1 februari 2010 20:51

haha - morro med gamle bilder:-)
ja hvem skulle trodd at du og Ulf ble sammen den gang (selv husker jeg ulf med treningsdress og ganske så full ravende rundt bordene;-)

http://www.ytreberg.com

 
Jannicke

Jannicke

1 februari 2010 21:50

Ja det var tider det Heidi ;o) Men lenge sida da, så ikke så lett å huske. (jeg får skylde på alderen!!) Det skjer så mye hele tida at det går litt i glemmeboka dessverre. Har kasta de gamle hundesportene også så kan ikke tjuvkikke der heller. Men uansett, vi hadde det jævla morro ;o)

http://tappertitti.wordpress.com

 
Ingen bild

Gørill

2 februari 2010 09:24

Hei. Det er i allefall en dress jeg ikke husker - så 98 kan være riktig. Da var Chinook pensjonert og Happy bare ett år. Og jeg kan ha "glemt" å følge med ;o) Jeg husker godt en episode fra Herning året før.. Du og Shanty hadde vunnet og blitt Nordiske Mestere, og vi skulle på bankett - For det VAR det, den gangen.. Du, Beate og jeg i heisen på vei ned i vår fineste stas. Ingen jenter i bukser, nei.. Heisen stopper i etasjen under. Inn kommer Ulf. I lagdressen. Han stirrer storøyd på oss en stund, og så kommer det: "Ska ni gifta er, alla ihop??"

 
Heidi

Heidi

2 februari 2010 09:44

Haha,Göril,DEN kommetaren husker jeg ikke!!
Men den var god!!Söte Ulf:)

http://www.kronbacken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Billkvam - 21 september 2018 13:15

Jag undrar på om jag skall börja blogga igen?   Jag har ju alltid mycket på hjärtat, så det gjälder ju bara få det ner på papper . Jag är inte  alltid lika duktig på att utrycka mig skriftligt. Det blir liksom lite barnsligt,och inte så proffsi...

Av Heidi Billkvam - 5 juli 2016 22:25

Då har jag landat hemma efter mitt första uppdrag som landslagsledare!   Och shit va det var kul!!   Moskva var ju en riktig elddop,så efter detta blir allt lätt,som en plätt       Kulturen är lite annorlunda där!   Första svårighet v...

Av Heidi Billkvam - 4 mars 2016 10:50

Spännande tider finns framför mig!! Nya utmaningar är alltid roligt!         Jag har tackat JA till att vara Sveriges landslagsledare i lydnad      Först blev jag lite chockat att man hadde tänkt på mig, men tyckte det var mycket ärofyl...

Av Heidi Billkvam - 2 december 2015 19:11

Frisk OCH duktig vallhund?  En utopi eller virkelighet?    Jag sitter här och har nettopp mottagit mail från Optigen, att alla gentestar har ankommit företaget , och att det tar 2 veckor till svaret blir klart     Ja,  jag klarar inte och släppa...

Av Heidi Billkvam - 7 oktober 2014 19:06

Min sommar, vägen till Boden, och en skimrande guldmedalj !       Är äntligen hemma några dar,och ville plötsligt skriva av mig lite,om min  sommar!   Det hela började med massor med jobb! Så mycket att jag till slut trillade omkull på ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards