KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Heidi Billkvam - 30 november 2009 17:00

 Hallo!

 

Jeg har jo nå börjat vente på valpene,som sikkert

 

 ikke kommer före helgen!

 

Men istedet for å börja gjöre i ordning til jul,så tenkte jeg,at jeg måtte forsöke det,som alle andre gjör på facebook,nemlig spille

 

Mafiawars og Farmville!!!

 

Og etter en 2 timers tur i dag morges,så tenkte jeg,at jeg hopper i det!  

 

Og etter en stund,så kjente jeg meg sulten,og titte på klokka!

 

Hjeeeeelp,jeg hadde värt på Facebook i mange timer!

 

  

 

Nå har absolutt ingenting nyttig blitt gjort,grmh  

 

 

Jaja,det er vel lov å slappe en dag  

 

Det verste er,at jeg egentlig ikke fattar någonting,av det jeg gjör!!!

 

Speciellt ikke på Mafiawars!!

 

Farmville er nå min favorit,sååå koselig:)

 

-----------------------

 

Jajaja,dette ble jo en enda mindre intressant blogg!

 

Ikke mye å skrive om,når hodet har blitt fylt av mafiosoer og planter:)

 

Så vi snakkes i morgen,nå mååå

jeg inn å höste noen planter på gården min,og kanskje,

 

kick some asses on Mafiawars:)

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards