KRONVALLAR-BLOGGEN

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

JAAAAAAA! Min fikk fria höfter!

Av Heidi Billkvam - 18 september 2009 10:09

     Jaaaaaaaa!

 

 

Vi klarte ikke vente lenger,så vi ringte upp til SKK,

 

og der fikk vi svaret!

 

A-höfter!

 

 

Ja,vet ikke hvorfor jeg blir såååå glad,men tror faktisk dette

 

var veldig viktig for meg!

 

Flinke lille Min,skal nå trenes mot vallhundsprov!

 

  

 

 

 
 
Ingen bild

Christian

18 september 2009 11:29

Såååå himla skönt att få besked om A- höfter. Vet hur plågsamt det är att gå och vänta på beskedet. Nu är det bara att köra på!

 
Ingen bild

Fredrika

18 september 2009 12:12

Grattis, vad skönt att få besked om höfterna. Lycka till i helgen och tack igen för att jag fick bo hos er i helgen som gick. Fredrika med Chilli, Wilma och det lilla monstret Hippie

 
Lena, Gubben & Spot

Lena, Gubben & Spot

18 september 2009 19:23

Grattis till Mins A-höfter :)
Heja,Heja i helgen

http://www.vallgubben.se

 
Madeleine

Madeleine

18 september 2009 20:18

SUPER GRATTIS till Mins A höfter ;) så även till den fantastiska prestation att föda upp så fina valpar och hitta dessa fantastiska valpköpare som gör att ni toppar geralistan i Norge!!! Säger bara booom schacka lacka reeespect och på tal om reeespect.... Njut nu av att visa upp dina /era fina tjejer i helgen

http://illern.cybersite.se

 
Ingen bild

Madeleine

18 september 2009 20:20

Hmm det hände igen ..... kan inte skriva för långa inlägg :(
Skulle oxå stå att, vi håller tummen och klon för er i helgen!!
Kramar i massor;)

 
anna

anna

18 september 2009 20:49

GUD så bra Heidi...nu är de bara att köra på =)

kram anna billy å mira

http://www.mirazkennel.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Susy

19 september 2009 17:10

SUPERGRATTIS till strålande resultat på Lördagen!! kommer säkert bli lika bra på Söndagen! Ryktena säger att Emma var en SUPER-EMMA!!

Kram Susy

 
MAdeleine

MAdeleine

19 september 2009 18:12

BOOOM SCHACKA LACKA REEESPECT HEIDI ;-)
DU ÄR SÅÅÅ JÄKLA BRA!!!!!!!
LYCKA TILL MED DINA SUPER TJEJER I MORGON!!!
KRAMAR M

http://illern.cybersite.se

 
Monika & Troll

Monika & Troll

19 september 2009 21:07

Heidi och Emma gjorde idag en strålande runda som betalade sig med 92 poäng och en 3:e plats.
Cokkies runda var även den bra, men inte lika fantastisk som Emmas. Cokkie kom 11:a.

Stort grattis till dig Heidi.

http://www.larahund.dinstudio.se

 
Ingen bild

Tove og Emilie

19 september 2009 22:06

Gratulerer med gjeting og flott at mins hofter var A.

 
Ingen bild

HrVegas & Madelaine

19 september 2009 22:58

Man vill ju hitta ett bättre ord än GRATTIS när framgångarna är så stora med er kennel,underbara duktiga valpköpare med stora framgångar. HEJJA norge. Fantastiska Min & Cokkie, A-höfter på bra uppfödning. mm. mm. Inte att förglömma alla bra lydnadsekipage. Vad e bättre än ett stort GRATTIS.

 
Ingen bild

jeanette med pluto o hobbe

20 september 2009 09:24

Stort grattis till A-höfter och lycka till nu i helgen. Vi håller tummarna jätte hårt!! kram

 
Åsa & Fajta

Åsa & Fajta

20 september 2009 14:17

Jag var precis inne på svak och läste resultaten! VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS TILL FANTASTISKA HEIDI OCH HENNES UNGHUNDAR I CUPEN!!!

http://www.brakstakarna.se

 
Ingen bild

Susy

20 september 2009 17:59

SUPER-EMMA +SUPER-COOKIE + SUPER-HEIDI!!! Vilken fantastisk SUPER-TRIO!!

STORT RUNGANDE GRATTIS!!!

Nu kommer du väl aldrig tillbaka till Lydnaden....?

KRAM SUSY

 
Anne Cecilie

Anne Cecilie

20 september 2009 21:23

Grattis, Heidi!! Kjempedeilig beskjed å få. Nå er det bare å gi jernet!!!

http://www.freewebs.com/anneandthedogs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Billkvam - 21 september 2018 13:15

Jag undrar på om jag skall börja blogga igen?   Jag har ju alltid mycket på hjärtat, så det gjälder ju bara få det ner på papper . Jag är inte  alltid lika duktig på att utrycka mig skriftligt. Det blir liksom lite barnsligt,och inte så proffsi...

Av Heidi Billkvam - 5 juli 2016 22:25

Då har jag landat hemma efter mitt första uppdrag som landslagsledare!   Och shit va det var kul!!   Moskva var ju en riktig elddop,så efter detta blir allt lätt,som en plätt       Kulturen är lite annorlunda där!   Första svårighet v...

Av Heidi Billkvam - 4 mars 2016 10:50

Spännande tider finns framför mig!! Nya utmaningar är alltid roligt!         Jag har tackat JA till att vara Sveriges landslagsledare i lydnad      Först blev jag lite chockat att man hadde tänkt på mig, men tyckte det var mycket ärofyl...

Av Heidi Billkvam - 2 december 2015 19:11

Frisk OCH duktig vallhund?  En utopi eller virkelighet?    Jag sitter här och har nettopp mottagit mail från Optigen, att alla gentestar har ankommit företaget , och att det tar 2 veckor till svaret blir klart     Ja,  jag klarar inte och släppa...

Av Heidi Billkvam - 7 oktober 2014 19:06

Min sommar, vägen till Boden, och en skimrande guldmedalj !       Är äntligen hemma några dar,och ville plötsligt skriva av mig lite,om min  sommar!   Det hela började med massor med jobb! Så mycket att jag till slut trillade omkull på ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards