KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Heidi Billkvam - 20 september 2009 21:40

 JAAAAAAAAA!

 

Kan vel si jeg er meget lykkelig!

 

Har nå kommet hjem fra unghundscupen i fårvallning,og vi har virkelig gjort bra ifra oss!

 

 

 

Vet nesten ikke hvor jeg skal börja!

 

Väderet har varit med oss!2 dager i sommervarme!Og når vi setter oss inn i

 

bilen for å dra hjem,så börjar det regne!

 

Så det var tur!

 

Unghundscupen går jo over 2 dager ,og det er sammenlagtpoengene,som regnes!

 

Lördagen,så gikk jeg först ut med Emma,hun gikk,som en dröm!!!Precis,som på

 

trening!

 

 

Selv kunne jeg bare stå å vissle,avslappnat i min pipa!WOW,hvilken kjänsla!

 

Ble betalat med 92 poeng!

 

Cookie gikk også riktig bra,med lite strul vid follan,og en grind,gjorde at hun 

 

fikk 84 poeng.

 

 

Så etter förste dagen så lå Emma på en finfin 3 plass,og Cookie på 11!

 

 

På söndagen ble det en låååång väntan,da startordningen blev vendt etter poeng!

 

Cookie gikk da sin bäste runde EVER på hele 96 poeng!

 

Dagens bästa runda!Og hun klatret da opp på en 7 plass,sammanlagt!

 

 

Emma,var inte lika lugn idag,og flokken jeg fikk,lite mer ovillig til å gå,men

 

vi holdt ihop,og klarte 93 poeng idag og!

 

En superfin 4 plass,etter "proffsene"  Jonas Gustavsson,Mosse Magnusson og Karin Söderberg!

 

Men jeg var altså bare 1 poeng fra silveret,og samma poeng ,som Karin,men jeg hadde sämre poeng på hämtet!

 

Så närmere pallen,kunne jeg ikke komme!

 

Ja,så nöjd,så nöjd!

 

Jeg elsker jo dette presset med lang väntan,men det var mye konsentrasjon fra min side,for å gå alle disse rundene!

 

Jeg har jo ikke så rutin,så bruker nok mye energi på varje runde!

 

Ja,tenkte jeg skulle denge "gutta",men jeg får spare det til en annen gang:)

 

 

Måste også si grattis til Kronvallaren Jubel-Troll og Monica,som kom fint rundt sin första IK 2 bana igår! Lite ut av linjer her og der,men 56 poeng på debuten!

 

Idag valgte Monica å bryte,Troll fikk et ordentlig "TROLL-FÅR",så det var bättre å hjelpe han!

 

Kul ,at du var der Monica!

 

Om dette ble et kaotisk innlägg,så er det fordi mitt hode,er heeeeelt tomt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards