KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Heidi Billkvam - 3 april 2014 13:50

Hallo alle sammen !

 

Nå har jeg haft besök av en gammel,god venninne fra Norge!

 

Anne Lise,som mange kjenner ,som Anne Lise med Tigern og Pondus!

 

Men få vet,at jeg faktisk har vi faktisk har kjent hverandre  siden tonåren !

 

SÅ SUPERHYGGELIG, NÅR VI FÅR MULIGHETEN TIL Å TREFFES   

 

Fine dager med masse prat, goood mat,valpetitt og litt lydnadsträning!

 

Vi åpnet grillsesongen här på Kronbacken !

 

 

Anne Lise är jo også webmaster på min nye hemsida,som jag är  myckte stolt över!

 

Hun har nå tålmodig forsökt å lära mig å handtera siden.

 

Noe som krever stoooort tålamod!

 

Men jag tror hon klarade  få litt i mitt lilla snurriga hodet   

 

För nu har jag försiktig klarat av och skriva nåt där ,UTAN och radera hela siden!!

 

TA GÄRNA EN TITT INNOM SIDAN NU,

 

 

kronbacken.se  

 

Har lagt ut några fina artikler ,skrivit av min gode venn

 

Vidar Tangeland .

 

 

Riktignok på norsk, men synes han utrykker sig så bra, och tycker han har beskrivit Border Colliens historie på ett fint sätt :)

 

Dom ligger under länken OM BORDER COLLIE

 

Ja, det var väl det jag hadde si idag !

 

Valparna har fått sin första avmaskning allt faktisk !

 

Alla mår bra, Emma är tjock och full av mjölk, hehe! 

 

Nej, nu ut å träna. 

 

TJINGELING!!


 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards