KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Heidi Billkvam - 24 augusti 2010 10:18

  Jaaa,nå er det deilig,svalt höstväder ute!!

 

Riktignok regner det,men det gjör ikke noe:)

ME LIKE!!

 

Etter helgen,så tenkte jeg ta et träningspass med lille Rebelle!

 

Hun har jo sittet tålmodig hele helgen og sett på får,ut,får inn,får,ut får inn!

 

Ja,og tror jammen meg hun tyckte det var på tide hun fikk gjöre noe!!

   

 

Bildet er fra  en annen trening,denne gangen vallade hon uten lina,og klarte holde alle fåren under full kontroll:)

 

Også de svåre,snabba:)

 

Hun gjorde sååå fine saken,at jeg ble lyrisk!

 

Hon hämtade dom,föste dom,ja,mycket bra:)

 

Stilen ,når hun föste,särlig i början,var,som en smygande gepard i gresset!Öronene lå slickad bakåt,ja hon så farlig ut:)

  

 

Nå gjelder det bare ,at hun kan ta trening også på rett sett!

 

Har lärt meg at,de kan väre så talentfulle de bare vil,men ikke alle hunder tar trening like godt!

 

Så jeg skal nå forsöke legge Rebelle bort en stund,til over SM,så får vi börja så smått senere i höst:)

 

Jeg ser fram imot det! Kjenner virkelig for denne lille hunden,med alle hennes sider!

(Precis som med hennes mor:)

 

Hun har jo nå fått värt med på alle mine husbil turer,så vi börjar bli lite kompiser!

 

Hun er så lett å ha med,så hoppas nu,at allt går vägen med henne:)

 

Nei,nå har jeg somlet lenge nok,ut i regnet å trene Emma nå:)

 

Ha det bra!!

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards