KRONVALLAR-BLOGGEN

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Heidi Billkvam - 15 april 2010 20:58

  Jeg er visst ikke så töff i trynet,som jeg kan virke noen ganger!

 

Idag morse,så fant jeg den ene lammungen död:(

 

Jeg har värt litt fundersam,siden jeg tyckte dom båda tvillingene,så magre og små ut!

 

Men jeg tenkte,att det er vel fordi dom har värt 2 stk inni magen!

 

Jeg fikk kjöpt lammnäring,til den som er kvar,og den drack ett måltid,med engang:)

 

Etterpå,så var den såååå mye piggere!

 

Men det konstige er,att de har drukket hele tiden av sin mamma,så jeg trodde alt var bare fryd og gammen!

 

Men fikk flott råd på Facebook,att man kanskje bör mjölke ut,for råmjölken kan väre så tjock,at den er svår å suge ut!

 

Ja,fick med meg gubben, og på med grime!

 

Jeg har jo faktisk mjölket kor engang i tiden,så jeg fikset det greit!

 

5 minutter senere observerte jeg lammet,drikke i hele 10 min. med svansen viftende!

Så da må det jo ha kommet melk????

 

Ja,vi får fölge med på dette lammet!

 

De er jo sååååå söte,og det gjör faktisk vondt i hjertet ,når de dööör:(

 

------------

 

Ja,har hatt trivelig besök av Kronvallaren Onni (Bonnie til hverdags) idag!

 

Hun var en kopia på Scottie!!!

 

Kul,å helsa på Malou og hennés kille!!

 

En härlig kelpie var også med,som med stoooort självfortroende lekte sååå bra med mine hunder!

 

Ja,dette var min dag,hverken mer eller mindre!

 

Ha en god kveld,alle venner:)

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards