KRONVALLAR-BLOGGEN

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

GOD JUL

Av Heidi Billkvam - 20 december 2010 19:50

 GOD JUL

  

  

Ja,har vel sveket dere blogg-lesere ,da jeg ikke har orket blogge på lenge!

Har värt en töff höst.

Merkelig hvordan man ,som utadvendt menneske,plutselig,ser,

at man har forsökt gi allt,

men står helt ut-tömt tilbake??

Men,håper det nye året gir meg tilbake min energi,så bloggen blir litt oftere skrevet:)

Rebelle er snart ferdig rehabilitert,og Emma skal starte sin,så hun kan få gjöre det hun liker best,VALLA!

Cookie går rundt og er fet?? Men forhåpentligvis drektig?

Så har mye å se fram imot:)


Tack,ALLE dere ,som elsker deres Kronvallare!!

Sier det på den måten,da dette er det jeg synes er viktigst!

Alle hunder fortjener å kjenne seg elsket!

Ja,selvfölgelig takker jeg alle dere,som er ute å viser fram kronvallarne på tävlinger og:)

Det gjör oss stolte :)

Og takk til alle dere andre,som ikke her hund herifra,men som har forgyllt mitt liv her på Kronbacken!!

Dere er gull verdt:)

Så alle dere venner der ute i CYBER´N

GOOOOOD JUUUL!!!

 
 
Liz

Liz

20 december 2010 21:00

RIKTIG GOOOOD JUUUL TIL DERE OGSÅ HEIDI!! KOSE DEG MASSE, SÅ SATSER VI PÅ AT ALL ENERGI KOMMER STRØMMENDE TILBAKE TIL DEG PÅ NYÅRET! LYKKE TIL MED EMMAS REHAB OG COOKIES FØDSEL!
STOR JULEKLEM ER PÅ VEI TIL KRONBACKEN :-)

http://www.itzyogkira.com

 
Liv McDowell

Liv McDowell

20 december 2010 21:12

Riktig God Jul og et fremgangsrikt Godt Nytt År.
Ønsker dere lykke til med rehab, drektighet og fremtidige valper, gjeting osv. osv
Kose dere masse i høytiden og samle krefter til året som kommer:)
Klem Liv

http://www.hundenemine.com

 
Quizz

Quizz

20 december 2010 21:14

Riktig God Jul, Heidi og til alle på Kronbacken! vi håper på et fremgangsrikt dedutår og kanskje blir det en tur til dere også i løpet av året... hvem vet;)) GODT NYTTÅR!

http://www.uak.no

 
Micki o Radix

Micki o Radix

20 december 2010 21:21

Vi önskar er på Kronbacken en riktigt GOD JUL.
Många julkramar från oss i Norrland

http://mickisbc.wordpress.com

 
Emelie & Arn

Emelie & Arn

20 december 2010 21:41

Önskar er en riktigt God Jul och ett gott nytt! Och JAAAAAAAA, jag älskar min allra bäste Arn!

http://www.oslagbarearn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

HrVegas & Madelaine

21 december 2010 07:18

Massor av GOD JUL & GOTT NYTT ÅR kommer från Mej & Hr Vegas med familj. Nya friska tag kommer säkert 2011, efter regn kommer solsken vet du. Å de blir man stark av.

 
Ingen bild

Geir, No Limit, Ann Karin og Nike

21 december 2010 08:25

Hei Heidi og Ulf.
Ønsker dere en herlig avslappende god jul med de firbente små og store hundene. Og vi håper på herlige små valper på nyåret. Og Cookie fikk jo julegave på forskudd en halv julskinka :-) Ta vare på hverandre og så ses vi igjen i 2011.

 
Ingen bild

Marianne Jensen

21 december 2010 08:43

Et stort ønske om en glædelig jul og et lykkebringende nytår ønskes du og Ulf her fra Danmark! Jeg glæder mig meget til at se dig igen i 2011
masser af kram Marianne

 
Ingen bild

Siena, Tulli, Gard og Catherine

21 december 2010 09:35

Vi ønsker både 2- og 4-beinte på Kronbacken er riktig god jul og et lykkelig nytt år!

 
Camilla

Camilla

21 december 2010 09:51

GOD JUL!! Nu kan det bara bli en bättre fortsättning i framtiden!! Fram för ett fantastiskt 2011!!
Då kör vi så det ryker Heidi:-))
GOTT NYTT ÅR!! /// Cam o co

http://www.eyemarkers.se

 
Linda

Linda

21 december 2010 13:13

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR Heidi! Nu håller vi tummarna för att 2011 blir ett GLÄDJENS år utan massa sjukdomar, skador o annat elände!
JULEKRAM :)
Linda o Lad

http://lindas-bc.blogspot.com

 
Ingen bild

Ylwa, lilla Skatan o Geila

21 december 2010 16:16

Vi önskar ER en riktigt GOD JUL o GOTT NYTT 2011.
Jag vill oxå säga att jag älskaaar min lilla Skata( Gazta) Geila vill vara med och hälsa(fast hon är labrador). Vi skickar även en hälsning till vår kompis Gozhie som tittar på oss från hundarnas himmel. En stor kram till alla er.

 
Birgitta

Birgitta

22 december 2010 08:22

Hei!

Godt å høre at Cookie er litt rund da!
Enig i at alle hunder må føle seg elsket.
God jul til dere.

Hilsen Birgitta, Tia og Trudelutt rampejente

http://www.gaardsjenta.cybersite.se

 
Jeanette, Sly & Enya

Jeanette, Sly & Enya

23 december 2010 17:39

EN GOD JUL & ETT GOTT NYTT 2011 till er samt 4-benta!!! Kram från oss

http://www.starsweepers.se

 
Ingen bild

Linda o Qiwi

23 december 2010 18:32

Önskar er en riktigt God Jul o ett Gott Nytt år!

Linda o Qiwi

 
Anna o Nico

Anna o Nico

24 december 2010 00:44

Vi önskar er en riktigt GOD JUL!
Kram från oss!

http://www.annawistrom.se

 
Monika Troll Qliff

Monika Troll Qliff

24 december 2010 09:09

God Jul önskar vi er alla på Kronbacken!

http://www.larahund.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Billkvam - 21 september 2018 13:15

Jag undrar på om jag skall börja blogga igen?   Jag har ju alltid mycket på hjärtat, så det gjälder ju bara få det ner på papper . Jag är inte  alltid lika duktig på att utrycka mig skriftligt. Det blir liksom lite barnsligt,och inte så proffsi...

Av Heidi Billkvam - 5 juli 2016 22:25

Då har jag landat hemma efter mitt första uppdrag som landslagsledare!   Och shit va det var kul!!   Moskva var ju en riktig elddop,så efter detta blir allt lätt,som en plätt       Kulturen är lite annorlunda där!   Första svårighet v...

Av Heidi Billkvam - 4 mars 2016 10:50

Spännande tider finns framför mig!! Nya utmaningar är alltid roligt!         Jag har tackat JA till att vara Sveriges landslagsledare i lydnad      Först blev jag lite chockat att man hadde tänkt på mig, men tyckte det var mycket ärofyl...

Av Heidi Billkvam - 2 december 2015 19:11

Frisk OCH duktig vallhund?  En utopi eller virkelighet?    Jag sitter här och har nettopp mottagit mail från Optigen, att alla gentestar har ankommit företaget , och att det tar 2 veckor till svaret blir klart     Ja,  jag klarar inte och släppa...

Av Heidi Billkvam - 7 oktober 2014 19:06

Min sommar, vägen till Boden, och en skimrande guldmedalj !       Är äntligen hemma några dar,och ville plötsligt skriva av mig lite,om min  sommar!   Det hela började med massor med jobb! Så mycket att jag till slut trillade omkull på ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards